Κυριακή 11 Οκτωβρίου 2020

ΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ?

 



Οι Καπετάνιοι μαζι με τους φιλους τους Πέτρος και Σια να μην πω ονοματα που εφαγαν την μηχανή μου 30 χρόνια και ειχαν τα μεσα μου εβγαλαν μισθό και σύνταξη αφου ειμαι Ζωντανή να Ζησω ? η κανουν πως δεν καταλαβαινουν χαχχαχαχα με λυπούνται Θελουν να ζω με την Ελεημοσύνη τους σαν υπόθετο ............. και Αυτοι να καλοπερνάνε με την δική μου ΕΝΕΡΓΕΙΑ ?ΧΑΧΧΑΧΑΧ

Η εκδικηση τρώγεται κρύα συναγωγή μου

Η καταρα μου να σας καθαρίζει να κολυμπάτε στο ΔΙΚΟ σας αιμα

Επαναπαυεσθαι οταν γινω 67 ετων να παρω την συνταξη των γερόντων .........

Μεχρι τοτε θα ζω εσεις θα ζειτε ?η θα εχετε αποδημήσει εις κυριον ή στην ΚΟΛΑΣΗ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ

Με βλέπετε για τρόπαιο να με κρεμάσετε στο δωματιο σας βολεμενοι

Δοκιμαστε να το κανετε αυτο κορόιδα και βγάλτε Δελτιο τυπου 35 χρόνων αν εχετε το θράσος !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου