Κυριακή 28 Αυγούστου 2022

Ευχαριστω την Erika Luz de Dios που διάλεξε ενα ποιημα μου με 10 σειρες για το βιβλιο της με τον τιτλο «Το μονοπάτι είναι γεμάτο ΦΩΣ» ΠΝΕΥΜΑ | ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΤΑΔΙΟ ξεκινάει στη ΖΩΗ ΜΟΥ... Σηκώνω το βλέμμα μου και βλέπω τη ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΥΓΗ να κρυφοκοιτάει στον ορίζοντα... «Το μονοπάτι είναι γεμάτο ΦΩΣ» Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ τα γεμίζει όλα η ψυχή μου! Αυτή η υπέροχη ΙΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ φέρνει την ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΟΥ Η ΘΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ζει τώρα στην ΚΑΡΔΙΑ μου! | Έρικα Φως του Θεού ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ Βιβλίο ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΜΑΙ Erika Luz de Dios

QUEDO SELECCIONADO!!!ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΣ!!
 Ευχαριστω την Erika Luz de Dios που διάλεξε ενα ποιημα μου με 10 σειρες για το βιβλιο της με τον τιτλο «Το μονοπάτι είναι γεμάτο ΦΩΣ»

ΠΝΕΥΜΑ | ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ
ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΤΑΔΙΟ ξεκινάει στη ΖΩΗ ΜΟΥ... Σηκώνω το βλέμμα μου και βλέπω τη ΦΩΤΕΙΝΗ ΑΥΓΗ να κρυφοκοιτάει στον ορίζοντα...
«Το μονοπάτι είναι γεμάτο ΦΩΣ»
Η ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ τα γεμίζει όλα
η ψυχή μου!
Αυτή η υπέροχη ΙΕΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ φέρνει την ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΟΥ
Η ΘΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ζει τώρα στην ΚΑΡΔΙΑ μου!
| Έρικα Φως του Θεού
ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ
Βιβλίο
ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΜΑΙ
Erika Luz de Dios

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου