Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Το ποιημα μου Εσυ στο περιοδικο AZAHAR N 01 μεταφρασμενο στην Ισπανικη γλώσσα απο τηνAlicia Minjarez Ramírez Θερμές ευχαριστίες φιλη μου Alicia Minjarez Ramírez Συγχαρητήρια σε ολους


Το ποιημα μου Εσυ στο περιοδικο AZAHAR  N 101 μεταφρασμενο στην Ισπανικη γλώσσα απο τηνAlicia Minjarez Ramírez Θερμές ευχαριστίες φιλη μου Alicia Minjarez Ramírez Συγχαρητήρια σε ολους
ΕΣΥ
Στα αγκάθια της ζωής παραδομένη
αδιάφορα ,ατημέλητα φορτωμένη
από τις κηλίδες των δρόμων
περνώ κάθε μέρα
στο τελευταίο φως του Ουρανού προσμένοντας
Ατελείωτα πλέκονται οι ώρες
με υγρό φως
μέσα στις φλέβες από την σκόνη των αστεριών
μαζί σου μεθώ
καλέ μου φίλε
Η καρδιά μου μόνο με σένα συνομιλεί
Η καρδιά μου μόνο με σένα λάμπει
ατέλειωτοι κυματισμοί
της δικής σου αγάπης
Ω! σε ευχαριστώ για αυτό του Ήλιου το φιλί
YOU
In the thorns of life surrendered
indifferently, in negligee loaded
from
the spots of roads
waiting for the last light of Heaven
I spend every day
The hours are endlessly knitted
with wet light
in the veins of the dust of the stars
I'm drunk with you
Μy good friend
My heart only talks to you
My heart just shines with you
endless ripples
of your own love
Oh! thank you for that sun kiss

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου