Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Μετά από χρόνια πολλα και αφου οι κατευθυντες "πηγαν λάθος' μετα από την διαχείριση της ζωής μου χωρις να τους επιτρέπεται σήμερα γραφτηκα στα ΕΠΑΛ αφου έγινα δεκτη επειτα απο αιτηση μου στο Υπουργείο Παιδείας για να πάρω ΠΤΥΧΙΟ

Μετά από χρόνια πολλα και αφου οι κατευθυντες "πηγαν λάθος' μετα από την διαχείριση της ζωής μου χωρις να τους επιτρέπεται σήμερα γραφτηκα στα ΕΠΑΛ αφου έγινα δεκτη επειτα απο αιτηση μου στο Υπουργείο Παιδείας για να πάρω ΠΤΥΧΙΟ
Αυτό διαρκει 4 εξάμηνα αν δεν απατώμαι Φυσικά στα χρόνια μου δεν μπορω να το χρησιμοποιήσω πουθενα αλλα η μόρφωση είναι δια βίου και οι γνώσεις ανήκουν αποκλειστικά σε σένα και δεν μπορεί να στις πάρει κανεις
Βεβαια ο θυμός μου είναι και αυτος δια βιου στην καταλληλη στιγμη "θα πληρώσουν " πάλι αυτοι που διαχειρίστηκαν την ζωή μου χωρις να με ρωτήσουν



«Η γνώση είναι δύναμη». Η φράση του Φράνσις Μπέικον που θεμελίωσε την έννοια της επιστήμης και αγωνίσθηκε για να βγει η Ευρώπη από τον πνευματικό μεσαίωνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου