Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2013

ΙΕΡΗ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΑΓΑΠΗ-PROUD SACRED LOVE-ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟ



ΙΕΡΗ ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΑΓΑΠΗ

Τα άστρα αγρυπνούν
τα μυστικά της καρδιάς μου
στην σκόνη της γης φυλακισμένα
λησμόνησα τον εαυτό μου
σε μια ιερή περήφανη αγάπη
…..πουλί που   πέταξε   και έφυγε
μακριά 
σε μια μακρινή της ζωής μου
Ημέρα

***
Ο Ήλιος μεσουράνησε
και η καρδιά μου χωρίς συντροφιά
Χρυσάφι το φως
στο λυχνάρι που κρατώ
σε αυτή την γιορτή της αγάπης
Ανώφελα καίει
***
Το λουλούδι που
δεν άνοιξε
στο άγγιγμα του ανέμου και
στην τελευταία αναλαμπή του δειλινού
..ο νους μου αποκοιμισμένος
σε ασήμαντες χαρές παραστρατημένος
                                                                                                   



PROUD SACRED LOVE

The stars are always vigilant
the secrets of my heart
the dust of the earth imprisoned
I forgot myself
a sacred proud love
..... Bird flew and left
away 
in a distant of my life
day

***
The Sun culminated
and my heart without companionship
Gold light
I hold the lamp
in this celebration of love
unnecessarily burns
***
The flower
did not open
the touch of the wind
in the last
glimpse of the sunset
... My mind is asleep
insignificant joys astray

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου