Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2022

Σήμερα έλαβα την Ανθολογία μαζι με το βραβείο μου απο την Αμφικτυονία Ελληνισμού Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και καλό μου Φίλο Δημήτρη Μπουκόνη για την δημοσίευση του βραβευθέντος ποιηματος σελίδα 61 και να συγχαρώ ολους οσους έλαβαν μέρος στην εξαιρετική Ανθολογία που διαβάζεται απο τους Ελληνες που ειναι στο Εξωτερικό αλλά και τους Ξένους Είμαι αληθινά ευγνώμων Today I received the Anthology along with my award from the Amphictyonia of Hellenism I want to thank the President and my good friend Dimitris Bukonis for the publication of the prize-winning poem page 61 and congratulate all those who took part in the excellent Anthology that is read by Greeks abroad as well as Foreigners. I am truly grateful





Σήμερα έλαβα την Ανθολογία μαζι με το βραβείο μου απο την Αμφικτυονία Ελληνισμού
Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και καλό μου Φίλο Δημήτρη Μπουκόνη για την δημοσίευση του βραβευθέντος ποιηματος σελίδα 61 και να συγχαρώ ολους οσους έλαβαν μέρος στην εξαιρετική Ανθολογία που διαβάζεται απο τους Ελληνες που ειναι στο Εξωτερικό αλλά και τους Ξένους Είμαι αληθινά ευγνώμων
Today I received the Anthology along with my award from the Amphictyonia of Hellenism
I want to thank the President and my good friend Dimitris Bukonis for the publication of the prize-winning poem page 61 and congratulate all those who took part in the excellent Anthology that is read by Greeks abroad as well as Foreigners. I am truly grateful

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου