Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Πόσες πολλες ευχαριστίες στην εξαιρετη φίλη Sunita Paul που μου εστειλε το ποιημα μου από την Ανθολογια "you and me" A magical fantasy σελίδα 37 Συμετέχουμε εγω και ο αγαπημενος φιλος Hussain Shah Συγχαρητήρια σε ολους τους ποιητές

Πόσες πολλες ευχαριστίες στην εξαιρετη φίλη Sunita Paul που μου εστειλε το ποιημα μου από την Ανθολογια "you and me" A magical fantasy σελίδα 37
Συμετέχουμε εγω και ο αγαπημενος φιλος Hussain Shah
Συγχαρητήρια σε ολους τους ποιητές

ΕΡΩΤΙΚΟ ΑΝΘΟΣ

Έλα στο ταξίδι των ονείρων
στο φως του έρωτα
δίχως μίλημα να σε αγαπήσω
νυφούλα των ρόδων που ριγώ
με δίδυμα τόξα και
με γοργά βέλη
τον πόθο και την ψυχή
τρυπώ
*
Κάλλιστος , λυσιμελής
λογισμού ληστής
έρως γλυκός ακαταμάχητος
λάτρης θαυμαστής
την καρδιά μου ξελογιάζει
και ζητώ
το γυμνό κορμί σου
να τυλίξω σαν εραστής
*
Κύκνος Αλάστωρ
αετός θηρευτής
στον κύκλο της αρχής
και του τέλους
το μυαλό μου μαστιγώνει
έρωτας αλλόφρων
στους δρόμους του
κορμιού φιλιά
φωτιά και αίμα……
….. μόνο έλα
με την γλυκιά
περισσή αποθυμιά
να γείρεις στην καρδιά
χρυσή δοξαριά
με αγάπης σαϊτιά
*
Δύναμη αρχέγονη
την ψυχή μου κυριεύει
η ψυχή ερωτοχτυπημένη
σπαρταρά
φυλακισμένη σε
ένα αθάνατο ερωτικό άνθος
που γλιστρά και ξεφεύγει
πάντα ανθισμένο
EROTIC FLOWER
Come on the dream journey
in the light of love
without speaking to love you
Rose beauty bride where
I shiver
with twin bows and
with fast arrows
desire and soul
i puncture
***
*
Beautiful, voluptuous
of calculus the robber
love sweet irresistible
loving admirer
my heart seduces
and I ask
your naked body
to wrap like a lover
***
Swan all white
eagle predator
in the circle of authority
and the end
whips my mind
madly Love
at the streets of
body, kisses
fire and blood ......
….. ... just come
with the sweet
abundant desire
to tame in the heart
golden music of Bows
with love arrow
****
Force primordial
my soul overwhelms
soul whipped in love
and the heart trembles
imprisoned in
an immortal love blossom
which slides and escapes
always blooming




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου