Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020

Ενα νεο ποιημά μου που δεν αφορά την ζωή μου αλλα συμβαίνει σε πολλες καρδιες γυρω μας ΑΓΑΠΗ




Ενα νεο ποιημά μου που δεν αφορά την ζωή μου αλλα συμβαίνει σε πολλες καρδιες γυρω μας
ΑΓΑΠΗ
Μακρές σκιές ανασαίνουν
στην δροσιά
Στο καυτό φώς μια δέσμη υάκινθων
με τυλίγει στοργικά και με φυλακίζει
Τα άστρα ,στα ανοιχτά παράθυρα
χρωματιστά πετράδια
Νότες μιας νοητής ουράνιας
Μελωδικής άρπας
Τα τρυφερά σου χέρια καταδικάστηκα
Ισόβια να κρατώ
«στις δύσεις »του Ήλιου
Που εισχωρούν βαθιά στην ψυχή μου
Και αιμορραγώ
LOVE
Long shadows breathe
in the cool
In the hot light a bunch of hyacinths
he wraps me lovingly and imprisons me
The stars, in the open windows
colored gems
Notes of an imaginary celestial
Melodic harp
Your tender hands I was condemned
Lifelong to hold
"In the west" of the Sun
That penetrate deep into my soul
And I'm bleeding

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου