Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2021

Αυτα τα πιστοποιητικα αφορουν καποια ποιηματα μου και την συμμετοχη μου στο χωρο της Λογοτεχνιας Εγω ομως δεν ξαναγραφω Οι καμπάνιες δεν μου προσφέρουν τιποτε μονο τον εαυτο τους χρηματικως προσεχουν Εμεις δινουμε τα πνευματικα παιδια μας δωρεαν και δεν το βρισκω σωστό αφου δεν παιρνω απο πουθενα ουτε σεντς Κρατω το ΠΡΟΦΙΛ χωρις κανεναν φιλο διαφορετικα θα επρεπε να το κλεισω Και εδω εχω ολες τις φωτογραφιες μου και τον αγωνα μου ανευ πληρωμης ολα αυτα τα χρόνια ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Thank you my dearest Lovelyn https://www.facebook.com/lovelyna.eyo.5 for all






Αυτα τα πιστοποιητικα αφορουν καποια ποιηματα μου και την συμμετοχη μου στο χωρο της Λογοτεχνιας Εγω ομως δεν ξαναγραφω Οι καμπάνιες δεν μου προσφέρουν τιποτε μονο τον εαυτο τους χρηματικως προσεχουν Εμεις δινουμε τα πνευματικα παιδια μας δωρεαν και δεν το βρισκω σωστό αφου δεν παιρνω απο πουθενα ουτε σεντς Κρατω το ΠΡΟΦΙΛ χωρις κανεναν φιλο διαφορετικα θα επρεπε να το κλεισω Και εδω εχω ολες τις φωτογραφιες μου και τον αγωνα μου ανευ πληρωμης ολα αυτα τα χρόνια ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

Σας γυρεύω την ζωή που μου κλέψατε Κτηνοβάτες και Ιησουΐτες χωρις να εχετε δικαιωμα ...τίποτε αλλο Ολα τα αλλα σας τα χαριζω να γινονται θηλιες αιματος ........................................και να σας πνιγουν ομαδικως

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου