Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2023

Dear Poet, To all those participating at the Kistrech Poetry Festival and to those who are not, here find attached the Kistrech Poetry anthology for this year. I hope you enjoy reading it. CHRISTOPHER OKEMWA

Dear Poet,
To all those participating at the Kistrech Poetry Festival and to those who are not, here find attached the Kistrech Poetry anthology for this year.
I hope you enjoy reading it.
CHRISTOPHER OKEMWA







 Ευχαριστω πολύ για την συμμετοχη μου σε αυτη την Ωραια Ανθολογία με το ποιημα μου ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ Υπάρχει λάθος και ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ αλλα δεν πειραζει Τιμη και στην ΙΝΔΙΑ

ΕΝΑΣ ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ
Κάποτε πολεμούσα
στην κρυφή πλευρά της ψυχής και την κατέκτησα
κάποτε έζησα την τραγωδία της Ύπαρξης
και ο μέντορας της έγινα
Κάποτε την καλοσύνη γνώρισα
στου Φτωχού τα άδεια χέρια
μέτρησα όλα τα αστέρια, και την θλίψη της
καρδιάς τραγούδησα
Σημάδεψα το γαλάζιο της Ελπίδας
σε βασανισμένους και δύσκολους καιρούς
στο άπλετο Φως
στης Νέας Αυγής τα μισόκλειστα βλέφαρα
Πέρασα τα σύνορα της Υπομονής
και έκτισα τα τείχη της Αλήθειας
Δάκρυσα στην σκιά των χαμένων ονείρων
Χόρεψα δίχως πόδια στην Αυλή των χρωμάτων
και ένα Ουράνιο Τόξο έγινα
Κρύφτηκα στα κλειστά παράθυρα
με τα ραγισμένα τζάμια
Όμως
κάποτε έφτιαξα δίχως Υλη, δίχως πηλό και τύρφη
δίχως Αφή με πέτρινα σπίτια και φωλιές χελιδονιών
ένα Νέο Κόσμο
Photo LUCA CIORDANO SAINT MICHAEL
A NEW WORLD
I used to fight
in the soul the hidden side and I conquered it
once, i lived the tragedy
of the existence
and her mentor, I became
Once, I knew kindness
to the Poor empty-handed
I counted all the stars, and her sorrow
heart, I sang
I marked, the blue of Hope
in tormented and difficult times
in the abundant Light
in the New Dawn the half-closed eyelids
I passed, the border of Patience
and I built the walls of Truth
I cried in the shadow of lost dreams
I danced, without legs in the Court of colors
and I became a Rainbow
I hid, in the closed windows
with the broken glass
Nevertheless
once, I made without Material, without clay and peat
without Touch, with stone houses and swallows' nests
a New World
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και κείμενο που λέει "Kistrech Poetry Anthology 2023 Αρχείο Αρχική Νέακαρτέλα Αρχική ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΑ ΤΟΥ.. Gmail f )Fabook the POETAS Αναζήτηση Google MUNDO. IMMAGINE& POES... Είσοδος Amazon.co.uk- New World Άλλα αγαπημένα conqueredit tragedy ofthe mentor, kindness Icounted sorrow |marked, tormented abund Dawn alf-closed eyelids |passed, border Patience built dreams lhid, windows once, made without without Touch, without clay swallows nests Αναζήτηση Συνδέσεις a Διεύθυνση ENG 11:49μμ 4/10/2023"
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου