Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

ΦΙΛΕ ΜΟΥ- ΑΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟ



ΦΙΛΕ ΜΟΥ 

Στο στόμα μου το ονομά σου 
φίλε μου 
στου κόσμου την σιωπή 
το αγγιγμά σου 
Μαζί ξεκινήσαμε για το μακρύ
ταξίδι ,για το χρέος
και η μοίρα τούτη εγινε
η αμοιβή ,εγινε η αφή
η ακοή η εξομόλογηση

***

Δώσε μου μια προσταγή
να πολεμήσω να λαβωθώ
απο το φώς ......την λαχτάρα
και την ελπίδα της συμφιλίωσης


***


Η καρδιά τον Θεο χτίζει καθε μέρα
και εμείς θνητοί σαν
τα δάκρυα της βροχής
περιπλανώμενοι ,μετέωροι
τραγικοί ,εξόριστοι
σε ξένη γή








MY FRIEND

In my mouth your name 
my friend 
the worlds silence 
Your touch 
Together we began the long 
journey, for debt 
and fate This was 
remuneration, became the touch 
hearing confession 

*** 

Give me a commandment 
to fight to wounded 
From light ...... cravings 
and the hope of reconciliation 


*** 


The heart of God is building each day 
and we as mortals 
tears of rain 
wandering meteor 
tragic, exiled 
in a foreign land

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου