Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2017

Ο ευγενέστατος και ποιητης δοκτωρ Narendra Gadge μου έστειλε την Ανθολογία από την γιορτή 10th international poetry festival in Guntur που γίνεται κάθε χρόνο και φυσικά παίρνω μέρος αφού διαβάζονται ποιήματα μου και δημοσιεύουν και ποίημά μου στην Ανθολογία από την μεγάλη αυτή ωραία γιορτή Σε αυτό το Φεστιβάλ δημοσιευτηκε το ποιημα μου ΑΝΟΙΞΗ



  • Ο ευγενέστατος και ποιητης δοκτωρ Narendra Gadge μου έστειλε την Ανθολογία από την γιορτή 10th international poetry festival in Guntur που γίνεται κάθε χρόνο και φυσικά παίρνω μέρος αφού διαβάζονται ποιήματα μου και δημοσιεύουν και ποίημά μου στην Ανθολογία από την μεγάλη αυτή ωραία γιορτή
    Σε αυτό το Φεστιβάλ δημοσιευτηκε το ποιημα μου ΑΝΟΙΞΗ

  •   SPRING

  • This poem was published in this Festival
    sent me the Anthology from the 10th international poetry festival in Guntur which takes place every year and of course I take part after reading my poems and publishing my poem in Anthology from this great celebration
    The nobleman and poet Dr Narendra Gadge


  • SPRING

    With the pollen of flowers...
    The wake up land
    within at birth
    in immortal circle
    at earth to the womb tied up
    and human sowing
    ***
    Sounds and shackles of color blandly
    Dream plaited with Spring
    unexpected calls erotic
    ***
    The dream flowers
    spent
    newborn lilies
    of luck
    In light awakening,
    the only mind, the soul
    in revelation waters

  • ΑΝΟΙΞΗ

  • Με την γύρη των λουλουδιών
    η γη ξυπνά
    μέσα στο γέννημα
    σε κύκλο αθάνατο
    στο χώμα στην μήτρα δεμένη
    και η ανθρώπινη σπορά
    ***
    Ήχοι και δεσμά χρωμάτων τρυφερά
    ονειροπλεγμένα με Ανοιξιάτικα
    απροσδόκητα καλέσματα ερωτικά
    ***
    Τα άνθη ονείρων ξοδεύονται
    νιόβγαλτα κρινάκια της τύχης
    Στο ξύπνημα φωτός ,
    ο μόνος νους, η ψυχή
    σε νερά αποκάλυψης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου