Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΠΟΙΗΤΗ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟ ΓΕΡΑΣΙΜΟ







ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΞΑΙΡΕΤΟ ΠΟΙΗΤΗ  ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟ ΓΕΡΑΣΙΜΟ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΔΙΕΘΝΗ ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΟΥΝΕΣΚΟ 
 (1ος Διεθνής Διαγωνισμός Ποίησης για το 2013 με θέμα: «Η μαγεία της πλεύσης στην Ρότα του Οδυσσέα»)
ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΜΑΓΙΚΟ ΚΛΕΙΔΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΠΟΙΗΤΗ  ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ  ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ  
ΤΙΜΗ ΜΟΥ  ΝΑ ΤΟ  ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΩ  

Η ΑΠΟΝΟΜΗ ΣΤΗΝ ΟΥΝΕΣΚΟ ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 













"Μητέρα Ιθάκη" 

(ψευδώνυμο=)Ευρυσθένης

Σαν Οδυσσέας χάραξα την πλεύση για πατρίδα,
πατρίδα σε νοστάλγησα, σ’ αναζητώ ακόμα,
ακόμα μέσα μου κρατώ την άσβηστη ελπίδα,
ελπίδα για επιστροφή στο πάτριό μου χώμα.

Στο χώμα κτήνη σκόρπισα κι αδάμαστα θηρία,
θηρία που φονεύσανε αδελφικούς συντρόφους,
συντρόφισσά μου, συνεχώς, στεκόταν η σοφία,
σοφία κι Αθηνά μαζί, μου ‘δώσαν χίλιους τρόπους.

Τρόπους σκαρφίστηκα ξανά ν’ ακούσω τις Σειρήνες,
Σειρήνες μέλπουν τρυφερά σαν τη θεά Αστάρτη,
Αστάρτη, οι νότες σου κυλούν σαν τις αρχαίες κρήνες,
κρήνες, το ύδωρ σας γλυκό, μα είμαι στο κατάρτι.

Κατάρτι μου με βάστηξες στη ρότα του εξάντα,
εξάντα τη λησμόνησες, σα γεύτηκα την Κίρκη,
Κίρκη σφοδρά μ’ αγάπησες, μου χάρισες τα πάντα,
τα πάντα σου μ’ ενέπνευσαν σαν πρύμος στο καΐκι.

Καΐκι μου ναυάγησα, μα πάλι αρμενίζω,
αρμένισα και γύρεψα την πρώτη μου αγάπη,
αγάπη, ποθητή στεριά, που όταν σ’ αντικρίζω,
αντίκρισα στο πόρτο σου, την μητρική Ιθάκη.

 Γ’ βραβείο στο διεθνή ποιητικό διαγωνισμό της Ουνέσκο
Μοσχόπουλος Γεράσιμος




          

2 σχόλια: