Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017

Συγχαρητήρια .......στις Πνοές Λόγου και Τέχνης, για την εκδήλωση.......Τιμή μου να βρίσκομαι και εγώ με έργα μου στο περιοδικό αλλά και στο σημειωματάριο των ποιητών για το αφιέρωμα για τον Νίκο Καζαντζάκη Πολλά συγχαρητήρια


Άλλη μια ποιητική βραδιά έφτασε στο τέλος της. Το αφιέρωμα στον Νίκο Καζαντζάκη, ήταν κάτι λίγο, μπροστά στη κληρονομιά που μας άφησε το έργο του.... συγχαρητήρια στις Πνοές Λόγου και Τέχνης, για την εκδήλωση.

















Συγχαρητήρια .......στις Πνοές Λόγου και Τέχνης, για την εκδήλωση.......Τιμή μου να βρίσκομαι και εγώ με έργα μου στο περιοδικό αλλά και στο σημειωματάριο των ποιητών για το αφιέρωμα για τον Νίκο Καζαντζάκη 
Πολλά συγχαρητήρια
In Greece, there is a magazine called 'BREATHS OF WORDS AND ART'
There is dedication to Nikos Kazantzakis and in the photo are the editors of the magazine
Besides the magazine for the dedication to this great writer Nikos Kazantzakis they published another magazine called THE NOTEBOOK OF POETS "
They honored me after they put my work in a test and poems

https://www.facebook.com/pnoeslogoukaitexnis?pnref=lhc.unseen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου