Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

OUR POETRY ARCHIVE - OPA"Εχω συμμετοχή στην διαδικτυακή Συλλογή Ρομαντικών Ποιημάτων και από 1ης Δεκεμβρίου 2017 θα παρουσιαστεί σε όλους τους λογοτεχνες διεθνώς. Συμμετέχουν ογδόντα ποιητές και ποιήτριες απ' όλο τον κόσμο με πάνω από 250 ποιήματά τους. Μεγάλη μου τιμή να είμαι και εγώ Κάτω βλέπετε ολους τους ποιητές που συμμετέχουν αναμεσά τους και η εκλεκτή φίλη μου Ζαχαρούλα

  • OUR POETRY ARCHIVE - OPA"Εχω συμμετοχή στην διαδικτυακή Συλλογή Ρομαντικών Ποιημάτων και από 1ης Δεκεμβρίου 2017 θα παρουσιαστεί σε όλους τους λογοτεχνες διεθνώς. Συμμετέχουν ογδόντα ποιητές και ποιήτριες απ' όλο τον κόσμο με πάνω από 250 ποιήματά τους. Μεγάλη μου τιμή να είμαι και εγώ Κάτω βλέπετε ολους τους ποιητές που συμμετέχουν αναμεσά τους και η εκλεκτή φίλη μου Ζαχαρούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου