Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Ένα πανέμορφο ποιήμα για την ημερα των Ευχαριστιών γραμμενο από την πρόεδρο της IWA (INTERNATIONAL WRITERS AND ARTISTS ) που είμαι και εγω μέλος μεταφρασμένο από εμένα αναρτησε η εκλεκτη φίλη μου Ζαχαρούλα Γαιτανάκη στο ιστολογιό της Θερμες ευχαριστίες Ζαχαρούλα και συγχαρητήρια σε ολους-https://zaharoulagaitanaki.wordpress.com/%cf%84%ce%bf-%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%83-%ce%b5%ce%b2%ce%b4%ce%bf%ce%bc%ce%b1%ce%b4%ce%b1%cf%83-poem-of-the-week/


https://zaharoulagaitanaki.wordpress.com/%cf%84%ce%bf-%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b7%ce%bc%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%83-%ce%b5%ce%b2%ce%b4%ce%bf%ce%bc%ce%b1%ce%b4%ce%b1%cf%83-poem-of-the-week/

  • Ένα πανέμορφο ποιήμα για την ημερα των Ευχαριστιών γραμμενο από την πρόεδρο της IWA (INTERNATIONAL WRITERS AND ARTISTS ) TERESINKA PEREIRA που είμαι και εγω μέλος μεταφρασμένο από εμένα αναρτησε η εκλεκτη φίλη μου Ζαχαρούλα Γαιτανάκη στο ιστολογιό της
    Θερμες ευχαριστίες Ζαχαρούλα και συγχαρητήρια σε ολους








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου