Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Και κάτι δικό μου .....για μενα Το μαγικό ραβδί της νύχτας εσπασε Πρωινός ήλιος ,δέσμες λαμπερές κίτρινου φωτός Σύννεφα λευκα βούτηξαν στο κενό και εχουν χαθει Μιλώ με την δικη μου ανεξαρτητη ζωή ,περνώ μέσα από την πυκνή μάζα του χρόνου με ανεση !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Και κάτι δικό μου .....για μενα


Το μαγικό ραβδί της νύχτας εσπασε
Πρωινός ήλιος ,δέσμες λαμπερές κίτρινου φωτός
Σύννεφα λευκα βούτηξαν στο κενό και εχουν χαθει
Μιλώ με την δικη μου ανεξαρτητη ζωή ,περνώ μέσα από την πυκνή μάζα του χρόνου με ανεση !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ

And something of mine ..... for me
The magic wand of the night broke
Morning sun, bundles of bright yellow light
White clouds plunged into the void and are lost
I speak with my own independent life, I pass through the dense mass of time with comfort !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HAVE A NICE WEEKEND MY FRIENDS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου