Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

storrymirror my poems

ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Η ΚΑΡΔΙΑ
Ένα γλυκό τραγούδι
τα τριανταφυλλάκια της
Αγάπης διαπερνά
που λάμπουν στον Ήλιο
σαν αναμμένα καντηλάκια
Αγέννητα άστρα
και όταν το φως τα αγγίζει
τον σπόρο γεννά
***
Αχ! Η καρδιά του ανθρώπου
μοιάζει από τον νου
πιο παλιά που πάντα θυμάται
πάντα λαχταρά
***
Με την καλή βροχή
και τον δυνατό άνεμο
σε ένα γλυκό φιλί
τα ακροδάχτυλα μύρα
στάζουν ακριβά
****
Και όταν το νερό
στην πέτρα γλιστρά
Οι λογισμοί μιας
ασήμαντης ζωής
αφανίζονται στο
νου και την καρδιά
https://storymirror.com/read/poem/english/vps1y149/heart-of-human/detail?utm_source=sendgrid.com&utm_medium=email&utm_campaign=website&fbclid=IwAR2bLRLhnCyuI2w6NRhAPdFbmI5COFNTMm89GzryJ2-oDBgqmz2rcB1GgX4

ΕΙΜΑΙ
Είμαι ο Ήλιος που ζεσταίνει
τα παγωμένα χείλη σου
είμαι η νυχτερινή βροχή
που κρυφά τα λουλούδια
ξεφυλλίζει
στο ανεμοδαρμένο ακρογιάλι
και στα πληγωμένα σου στήθη
είμαι η γαλήνη
***
Είμαι τα καινούργια σου
φτερά και η ελευθερία
είμαι το χαμογελό σου
ανοικτό μεθυστικό ρόδο
της φυλλωσιάς της
καρδιάς σου είμαι το θρόισμα

https://storymirror.com/read/poem/english/jgkm1b8f/i-am/detail?utm_source=sendgrid.com&utm_medium=email&utm_campaign=website&fbclid=IwAR2lO4f6PoVnEN5VRu2MGCm2BBL3kG9SJU9ylNcjnAb13aO-etox4DYfOzg#_=_
ΑΞΙΑ ΧΕΡΙΑ
Τα άξια ακούραστα χέρια
στα σπίτια και στα
κλειστά τοπία
στα κομμάτια της καρδιάς
στις ανάγκες του καιρού
στις φλέβες σμιλεύουν
την ανθρωπιά
Στο στεναγμό του αγέρα
ψυχές άγρυπνες κρυμμένες
στα περιβόλια της
μεγάλης σποράς της αγάπης
μέσα στην σιγή τρυφερές
αγάπες ,κρίνοι της φωτιάς
Κυκλάμινα των βράχων
Ω! τα χέρια των
αγαπημένων μας άξια χέρια
στου ουρανού και της γης
Το αγκάλιασμα

https://storymirror.com/read/poem/english/0js09us5/meritorious-eands/detail?utm_source=sendgrid.com&utm_medium=email&utm_campaign=website&fbclid=IwAR3S7yl2Carrw4SVa-n-FMDwFBWWvgI20wIgcSTWar6NeNLWR3FLHVAbuo0


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου