Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

Συγγραφείς που προωθούν την ειρήνη μέσω της δημιουργικής τους λογοτεχνίας βραβεύονται Συγχαρητήρια στους αγαπητούς μου φίλους Είμαι πολύ ευγνώμων στον αξιότιμο H. E. τον Dr Santosh Kumar Biswa, τον ιδρυτή του «Παγκόσμιου Φόρουμ Λογοτεχνίας για Ανθρώπινα δικαιώματα "που μου έδωσε αυτή τη χρυσή ευκαιρία να μεταφέρω τα μηνύματα της ειρήνης σε όλο τον κόσμο. Νιώθω πολύ περήφανη ως Πρέσβειρα της ειρήνης.


 Συγγραφείς που προωθούν την ειρήνη μέσω της δημιουργικής τους λογοτεχνίας βραβεύονται

Συγχαρητήρια στους αγαπητούς μου φίλους
Είμαι πολύ ευγνώμων στον αξιότιμο H. E. τον Dr Santosh Kumar Biswa, τον ιδρυτή του «Παγκόσμιου Φόρουμ Λογοτεχνίας για
Ανθρώπινα δικαιώματα "που μου έδωσε αυτή τη χρυσή ευκαιρία να μεταφέρω τα μηνύματα της ειρήνης σε όλο τον κόσμο. Νιώθω πολύ περήφανη ως Πρέσβειρα της ειρήνης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου