Δευτέρα 9 Μαΐου 2022

Το ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ στα πλαίσια του 12ου ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ και ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ του Ε.Π.Ο.Κ, για το ποίημα μου, ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΠΑΡΔΕΛΗ "ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ"Β ΒΡΑΒΕΙΟ Θερμες ευχαριστίες από καρδιάς στην Κριτική Επιτροπή, αλλά και προσωπικά στον Πρόεδρο και φίλο του Ε.Π.Ο.Κ Ηρακλή Ζαχαριάδη Ευχαριστώ θερμά! Τι τιμη θα ήθελα να συγχαρώ ολους τους συμμετέχοντες Συγχαρητήρια φιλοι μου

The POETRY AWARD in the context of the 12th WORLD LITERARY AND ARTISTIC COMPETITION of EPOK,(Cyprus) for my poem, EFTICHIA KAPARDELI "MY SMYRNI" B PRIZE
Warm thanks from the bottom of my heart to the Jury, but also personally to the President and friend of EPOK Iraklis Zachariadis
Thank you very much! What an honour
I would like to congratulate all the participants
Congratulations
my friends
 Το ΒΡΑΒΕΙΟ ΠΟΙΗΣΗΣ στα πλαίσια του 12ου ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ και ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ του Ε.Π.Ο.Κ, για το ποίημα μου, ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΠΑΡΔΕΛΗ "ΣΜΥΡΝΗ ΜΟΥ"Β ΒΡΑΒΕΙΟ

Θερμες ευχαριστίες από καρδιάς στην Κριτική Επιτροπή, αλλά και προσωπικά στον Πρόεδρο και φίλο του Ε.Π.Ο.Κ Ηρακλή Ζαχαριάδη
Ευχαριστώ θερμά! Τι τιμη
θα ήθελα να συγχαρώ ολους τους συμμετέχοντες
Συγχαρητήρια
φιλοι μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου