Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022

Τι να πω Είμαι συγκινημένη απο το Γ Βραβειο που μου απονέμεται απο το περιοδικό ΚΕΛΑΙΝΩ της κυρίας Παναγιώτας Ζαλώνη απο τα βραβεία για τον 22ο Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης με θέμα : Την Πατρίδα μ’ έχασα …

 





Τι να πω Είμαι συγκινημένη απο το Γ Βραβειο που μου απονέμεται απο το περιοδικό ΚΕΛΑΙΝΩ της κυρίας Παναγιώτας Ζαλώνη απο τα βραβεία για τον 22ο Διεθνή Διαγωνισμό Ποίησης με θέμα : Την Πατρίδα μ’ έχασα …

Την ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για την μέγιστη τιμή
Ευχαριστώ , επίσης , τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής
Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες ποιητές
Η απονομή ήταν να γίνει την Κυριακή 13 Νοεμβρίου , ανεβλήθη , όμως , λόγω υγείας
Ευχές για περαστικά και Σιδερένια
θα γίνει τον Δεκέμβριο με την Χριστουγεννιάτικη γιορτή
Ευχές για κάθε Επιτυχία
Την Πατρίδα μ’ έχασα…
(Ξεριζωμός, “συνωστισμός”, προσφυγιά)
ΔΗΜΟΝΑΣΣΑ
Ξεριζωμός
πως το μυαλό να μην λυγίσει
στο μοιρολόι μιας ατέλειωτης θλίψης
χαμένη, όμορφη μου πατρίδα
Πόσο σκοτάδι ,τα πουλιά κυνηγημένα
τις νέες τους φωλιές αφήσαν
Γη ρημαγμένη, καμένη
κρύφτηκε ο Ήλιος πίσω από τα γκρεμισμένα σπίτια
Η δική μου πατρίδα μοιρασμένη
με τους βλαστούς της προδοσίας
Αλλόκοσμη στις φλέβες ρέει η αγάπη
με μέλη αγκυλωμένα, η άδικη φυγή μας
στο πρόσωπο από τους χείμαρρους
των δακρύων μας ,βαθιά ουλή
Οι ακρογιαλιές θάνατο γεμίσαν
και οι νεκροί Κρίνα
Τα παιδιά ,τους φίλους που αγάπησα
πριν χρόνια και αγαπώ ακόμα
μέσα στα χαλάσματα την γλυκιά πατρίδα
στο χώμα καρφωμένα
Χαιρετούν λεύτερα
Μπορεί να είναι εικόνα 2 άτομα και κείμενο που λέει "ΚΕΛΑΙΝΩ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΛΟΓΟΥ, ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ «<ΖΑΛΩΝΗ>>< 'Ξάστερον> Μη Κερδοσκοπικός Φορέας για την ανάπτυξη Γραμμάτων και Τεχνών ΕΤΗΣΙΟΣ (22°) ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΠΟΙΗΣΗΣ με θέμα: Την Πατρίδαμ έχασα... (Ξεριζωμός, "συνωστισμός" προσφυγιά) Συγχαίρει και απονέμει ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Σταυρούλα Δεκούλου Λένα Φατούρου.. στη δημιουργό ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΠΑΡΔΕΛΗ για το ποίημά ης: <<ΔΗΜΟΝΑΣΣΑ>> ΠΚΕΡΟΕΔΡΟΣ ΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΞΑΣΤΕΡΟΝ>> κευθύντρια του <<ΚΕΛΑΙΝΩ>> Ausum Παναγιστα Ζαλώνη ΑΘΗΝΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2022"
Εσείς και Antonios Kai Panagiota Zalonis
3 κοινοποιήσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου