Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

ΕΙΔΙΚΗ ΕΥΦΗΜΟ ΜΝΕΙΑ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΦΑΙΔΡΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ Κ. ΜΑΡΙΑ ΜΕΤΑΞΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΙΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΙΜΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ





http://www.athlepolis.gr/deltio-typoy-aponomhs/

ΕΙΔΙΚΗ ΕΥΦΗΜΟ ΜΝΕΙΑ
ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΜΟΥ ΦΑΙΔΡΑ

ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ Κ. ΜΑΡΙΑ ΜΕΤΑΞΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΒΡΑΒΕΙΩΝ ΤΩΝ ΕΠΑΙΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΙΜΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ
ΑΝΑΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Aξιότιμες Κυρίες, Κύριοι,
Το Δ.Σ. του ΑΘΛΕΠΟΛΙΣ σας εύχεται να βιώσετε το 2018 με υγεία, ποιητική έμπνευση, δημιουργικές εμπειρίες και οικογενειακή ευτυχία και ευμάρεια.
Για την συμμετοχή σας στον Ποιητικό Διαγωνισμό «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» που είχε ως θέμα «τον Έρωτα στα χρόνια του Φόβου» σας απευθύνουμε τις πιο θερμές ευχαριστίες μας
και σας διαβεβαιώνουμε ότι αποτέλεσε για εμάς κατά πρώτον ιδιαίτερη τιμή και κατά δεύτερον ένα ταξίδι γεμάτο εικόνες και συναισθήματα.
Ως χώρος διεξαγωγής της απονομής των βραβείων και των επαίνων, καθώς και των τιμητικών διπλωμάτων στους/στις συμμετέχοντες/έχουσες του Διαγωνισμού,
έχει επιλεγεί με ιδιαίτερη προσοχή το θαυμάσιο Πολιτιστικό Κέντρο Παλλήνης «Οινοποιείο Πέτρου», επί της οδού Μαραθώνος 117, δίπλα από Ο.Α.Ε.Δ. Παλλήνης.
Η καθυστέρηση της παραχώρησης του Πολιτιστικού Κέντρου οφείλεται στο βεβαρυμμένο πρόγραμμα χρήσης του και για τον λόγο αυτόν
δεν τηρήθηκε το χρονοδιάγραμμα της προκήρυξης του Διαγωνισμού που προέβλεπε την απονομή τον Οκτώβριο, ως εκ τούτου ζητούμε την επιείκειά σας.
Ήδη έχουμε με Δελτία Τύπου μας από 26-10-2017 και 15-12-2017 ανακοινώσει τους βραβευθέντες στους οποίους και περιλαμβάνεστε (http://www.athlepolis.gr/deltiotipoudhmofeleia/) (http://www.athlepolis.gr/deltio-typoy-aponomhs/).
Σας αποστέλλουμε και την επίσημη πρόσκληση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου