Κυριακή 29 Απριλίου 2018

Το μεγάλο μου απιαστο ονειρο ηταν και είναι να ειμαι σε ράντζο






Το μεγάλο μου απιαστο ονειρο ηταν και είναι να ειμαι σε ράντζο
Δεν εχει σημασία αν θα ηταν μεγάλο η μικρό το ράντσο
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει η βιτρινα και τα 'ψευτικα αστερια ' της τηλεόρασης η του σινεμά ή ο πλουτος που περνα απο χέρια σε χέρια και γίνεται καπνός για πρόσκαιρες και ψευτικες επιθυμιες ή να εισαι μαγαζάτορας  η επιχειρηματίας η εφοπλιστής  και στο θεαθειναι  ...... 
Στο Ραντσο ξυπνας πρώι την ωρα που ξυπνα και ο Θεός
Ξυπνας μαζί του
Εχεις να φροντίσεις τα ζωα σου αφου η φροντίδα μου αρέσει οταν δεν εχω εμπόδια
Μοιαζει με το ευρος της αγάπης που σε συνεπαίρνει .....μαγικα
δενεσαι μαζί τους
Εχεις ευθύνες που μοιράζονται ανάμεσα στον ουρανό και την γη
Εχεις χρόνο να κοιτάς τον ουρανό και να ονειρεύεσαι μερες και νυχτες ατελειωτες
Εκει μοιαζεις ισος με την γη και τον ουρανό
Μοιαζεις ομοιος με τα αλλα πλασματα του ουρανού μικρά ή μεγαλα και βρίσκεις οτι γεννήθηκες για να εκπληρώσεις την "ζωή'
Αισθανεσαι τοσο αδύναμος μεσα στην φυση που καταλαβαινεις οτι δεν μπορεις να πειράξεις τίποτε γύρω σου αφου ολα ειναι εν σοφία φτιαγμένα
Βέβαια εκει μοιράζεσαι και τον αγώνα, τον κόπο τον ιδρώτα
Μοιαζεις δημιουργός γιατι η ζωή στο ραντσο ειναι σκληρή





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου