Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021

Ευχαριστώ πολύ την φιλη Dr. Shamenaz Shaikh για την δημοσίευση του ποιηματος μου στην ΝΕΑ ΑΥΤΗ ΑΝΘΟΛΟΓΊΑ Θερμες ευχαριστίες Συγχαρητήρια σε ολους Το ποιημα μου ειναι σελιδα 18 ΠΑΓΕΡΟΙ ΑΝΕΜΟΙ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ

 





Ευχαριστώ πολύ την φιλη Dr. Shamenaz Shaikh για την δημοσίευση του ποιηματος μου στην ΝΕΑ ΑΥΤΗ ΑΝΘΟΛΟΓΊΑ

Θερμες ευχαριστίες Συγχαρητήρια σε ολους
Το ποιημα μου ειναι σελιδα 18
ΠΑΓΕΡΟΙ ΑΝΕΜΟΙ ΤΗΣ ΝΙΟΤΗΣ
Όλοι οι νέοι
γιασεμάκια του κόσμου
με το άρωμα τους την ομορφιά
ρουφούν ακόμα
μα ένας στεναγμός το στήθος φουσκώνει
και μια απόμακρη κραυγή στα αυτιά μου φθάνει
Στο ρέμα της ζωής που πλημμυρίζει
από ανοιξιάτικα νέα λουλούδια
σε μια ατέλειωτη γιορτή
με ένα πένθιμο φόρεμα κάποιοι
τα νέα παιδιά έντυσαν
Είναι τα «πέταλα «» της νιότης
την ανήσυχη ψυχή τους
παγεροί άνεμοι χτύπησαν
παιδιά που κακοποιήθηκαν
Λούλουδα που καταπατήθηκαν
Σε όλες τις νύχτες
της ζωής μου, με τους χτύπους μιας ανθρώπινης καρδιάς
την ίδια λύπη γεύομαι για τα τρυφερά
ροδαλά μπουμπουκάκια
που πριν με τον άνεμο
ταξιδέψουν και ερωτευτούν
πριν λάμψουν στου Ήλιου
το πρώτο φώς
και πριν μεθύσουν από το
πρώτο φιλί στην γη των θνητών
μαράθηκαν
FROSTY WINDS OF YOUNG
All young people
small jasmines of the world
with their fragrance the beauty
suck still
But a sigh , the breast inflated
and a distant scream in my ears reaches
In the stream of life that floods
from spring new flowers
in an endless feast
with a mourning dress
young children dressed
They are the "petals" of youth
their restless soul
frosty winds they hit
children who were abused
flowers who were trampled
In all nights
of my life, with the beats of a human heart
the same sorrow I taste for the tender ones
royal buds
that before with the wind
travel and fall in love
before shining on the Sun
the first light
and before drunk from
the first kiss
in the land of the mortals
they withered
Εσείς και Алексей Калакутин
2 σχόλια
3 κοινοποιήσεις
Μου αρέσει!
Σχόλιο
Κοινοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου