Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

ΤΑ 3 ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑΣ CHIMES AND RHYMES




ΠΑΙΔΙΑ





Νεαρά βλαστάρια
Φλυαρούν
το φως του Ήλιου
κολλά
στα μαγουλά τους

***
Στα παιδικά δάχτυλα
χύνονται οι χαρές
στης μέρας το τρελό
κυνηγητό
παρασυρμένες φωνές

***

Αθωότητας μυρωδιά
στο φέγγος της χαραυγής
εξαντλητική ψιθυριστή
Ομορφιά
Νέα ζωή
***
Στον χρόνο
μεταφράζω την καρδιά
μετρώ τα αστέρια
στα νεαρά μάτια

Γλυκιά ομορφιά



Στην γαλήνια ματιά
κλείνει ο κύκλος
η γλυκιά ζωούλα του χωριού
με ροδοκόκκινα μάγουλα
με τα μεγάλα μάτια
που λάμπουν σαν
αναμμένα καντηλάκια
χέρια ανυπόμονα
μαλλιά σγουρά τριαντάφυλλα
το λουκουμάκι μπερδεμένο
στα δοντάκια του
στο ζαχαρένιο στοματάκι του
γλυκιά ομορφιά



Ο ΤΖΙΤΖΙΚΑΣ

Όλη μέρα τραγουδώ
όλα τα χρώματα
του Ήλιου αγαπώ
στα κλαδιά των δένδρων
κολλώ ..
………
μα πρέπει να σας συστηθώ
είμαι ο
τζίτζικας που έχω
κεφάλι πλατύ και κοντό
έχω πέντε μάτια
για να σας κοιτώ
με λεπτά φτερά
και με πόδια μακριά για
να κοιμάμαι στην
αγκαλιά της αγαπημένης μου
δαμασκηνιάς
Μα ακούστε με πως τραγουδώ
Τζζζ… τζζζζζ..
τζζζζζζ… τζζζζζζ
δεν σας κρύβω ότι ντρέπομαι λιγάκι
και αν δεν ακούω καλά
όλοι μου λεν
ησύχασε
μας πήρες τα αυτιά
μα εγώ
σταματώ μόνο
όταν κουραστώ
και ξαναρχίζω πάλι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου