Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2020

Ενα ομορφο ποιημα απο τον καλο μου φιλο Ashok Kumar Ενα ομορφο δώρο απο τον φίλο Μαζι του με τιμά και η Ινδία ΘΕΡΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ A beautiful poem by my good friend Ashok Kumar A beautiful gift from my friend India also honors me WARM THANK YOU FROM MY HEARTI translate the poem in Greek language Ashok Kumar

Ενα ομορφο ποιημα απο τον καλο μου φιλο
Ashok Kumar
Ενα ομορφο δώρο απο τον φίλο Μαζι του με τιμά και η Ινδία ΘΕΡΜΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ
A beautiful poem by my good friend Ashok Kumar A beautiful gift from my friend India also honors me WARM THANK YOU FROM MY HEARTI translate the poem in Greek language
Ashok Kumar
AN ANGEL OF LOVE
(For Kapardeli Eftichia Eftichia )
She's the queen of love
As beautiful as dove
A fairy from divine land
With great thoughts as a brand
A dream girl of my goal
Her heart is melt : touches my divine soul
Her heart is thirsty for love
She's my mystic dove
She's as beautiful as red rose
Her fragrance is for a cause
INDIA
OCTOBER 05,2020
©®
ASHOK KUMAR
Ένας άγγελος της αγάπης
(Για την Καπαρδέλη Ευτυχία )
Είναι η βασίλισσα της αγάπης
Τόσο όμορφη σαν περιστέρι
Μια νεράιδα από θεϊκή γη
Με εξαιρετικές σκέψεις σπάνιες
Ένα ονειρικό των στόχων μου κορίτσι
Η καρδιά τηςγλυκιά : αγγίζει τη θεϊκή μου ψυχή
Η καρδιά της διψά για αγάπη
Είναι το μυστικό μου περιστέρι
Είναι τόσο όμορφη οπως το κόκκινο τριαντάφυλλο
Το άρωμά της είναι για έναν σκοπό
ΙΝΔΙΑ
05.2020 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
© ®
ASHOK KUMAR
Η εικόνα ίσως περιέχει: τον Ashok Kumar, κάθεται και εσωτερικός χώρος
Εσείς και Agron Tetaj

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου