Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ 2015 - Διεθνές Έτος του Φωτός ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 66 ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΜΟΥ "ΛΕΥΚΗ ΣΑΓΗΝΗ "





ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΟΝ Κ.ΓΑΡΙΒΑΛΝΤΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ DIASPORIC LITERATURE ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ 2015 - Διεθνές Έτος του Φωτός ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 66 ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΜΟΥ "ΛΕΥΚΗ ΣΑΓΗΝΗ "

ΓΛΑΥΚΗ ΣΑΓΗΝΗ

Ω! μυρωδιές ,Ω! σώμα αθώο
Φως υπερούσιο
ολάκερη η ψυχή
σε αυτή την τρυφερή
θάλασσα των  ανθρώπινων στιγμών
κλέβει ο άνεμος
την γαλήνη


***
Στα μεγάλα σπίτια
στις μεγάλες πλατείες
στις κοινές συνήθειες
στους έσχατους καιρούς
Κόσμοι κρυμμένοι
Φως των μυστικών διοράσεων
Η υπερούσια δωρεά
σε χιλιάδες μάτια
γλαυκή σαγήνη

***

Η  σιωπή στους
δρόμους ακούραστη 
τον οδοιπόρο κερδίζει 
 Και στην βροχή
των άστρων
ο ύστατος χρόνος
μεστός ξαναζεί

***
Στα δάκρυα των
Ανθρώπων υπόσχεση το
σταρένιο ψωμί και  το χάδι
φτιαγμένο
από πόνο και καλοσύνη


***

Η κάθε αυγή όνομα
αλλάζει 
Ευλογημένος αυτός που δεν ξεχνά

αυτός που τις καρδιές αγγίζει
σεπτή αγάπη και στοργή   
γεννιέται και Ανθεί


Thank MR.GARIVALNTI sent to me MAGAZINE DIASPORIC LITERATURE OF RESULTS IN COMPETITION 2015 - International Year of Light AND WITH MY PARTICIPATION IN PAGE 66 THE POEM MY "Fascination"
2015 - International Year of the Light

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου