Δευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2017

Σήμερα αρχη της Εβδομάδος η αξιαγαπητη φίλη Ζαχαρούλα δημοσιευσε ενα ποιημα μου με 'τιτλο" 'ΑΓΓΕΛΟΣ" ΣΤΗΝ ΔΙΚΉ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗ το ποιημα της εβδομαδας Τιμή για μένα εκλεκτή μου φιλη Ζαχαρούλα Να εισαι πάντα καλά να μας γεμίζεις με ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ,ΑΓΑΠΗ και ΕΛΠΙΔΑ Ευχαριστώ πολύ ευλογημενη μου φίλη και ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ


https://zaharoulagaitanaki.wordpress.com/το-ποιημα-τησ-εβδομαδασ-poem-of-the-week/


ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ / POEM OF THE WEEK

ΖΑΧΑΡΟΥΛΑ ΓΑΙΤΑΝΑΚΗ
Σήμερα αρχη της Εβδομάδος η αξιαγαπητη φίλη Ζαχαρούλα δημοσιευσε ενα ποιημα μου με 'τιτλο" 'ΑΓΓΕΛΟΣ" ΣΤΗΝ ΔΙΚΉ ΤΗΣ ΣΤΗΛΗ το ποιημα της εβδομαδας
Τιμή για μένα εκλεκτή μου φιλη Ζαχαρούλα
Να εισαι πάντα καλά να μας γεμίζεις με ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ,ΑΓΑΠΗ και ΕΛΠΙΔΑ
Ευχαριστώ πολύ ευλογημενη μου φίλη και ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΣΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ. ΤΟ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΕ ΚΑΙ ΣΕΙΣ. A POEM FOR EVERY WEEK OF THE YEAR. ENJOY IT! 
Παρουσίαση1
«Αν δε μου ‘δινες την ποίηση, Κύριε, δε θα’χα τίποτα για να ζήσω.» Ν. ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ
red-line
Δρ. Ευτυχία Καπαρδέλη: ΑΓΓΕΛΟΣ
Άγγελος ,Με  γαλάζια Ρομφαία
Λυτρωτής, το μεγάλο φως
 ταπεινά παραδίδει
Χυμένα τρυφερά
Δάκρυα στον μικρό ναό της ψυχής
Μετρώ την υπομονή και την αγάπη
Στο μεγάλο πλήθος των  ψυχών
Ο Θεός πλημμυρίζει
Κοιτώ ψηλά
Στους ουράνιους δρόμους
οι Φτωχοί και οι λυπημένοι 
Ξαγρυπνούν
Με το αγίασμα της αγάπης.
Dr. Eftichia Kapardeli: ANGEL
With Blue Sword Angel
Redeemer, the big light
humbly let
Spilled tenderly
Tears in the small temple of the soul
I count the patience and love
God is flooding
In the great multitude of souls
I’m looking up
On the heavenly streets
the Poor and the sad
They are awake
With of the holy water
Love.
English translation by the poetess.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου