Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

Θα ηθελα να ευχαριστήσω και δημοσίως την κ.Αρετη Γκιωνάκη και τον κ.Νικο Δεληγιάννη για την τιμή να συμμετάσχω σε όλα τα πνευματικά εντυπα Ευχαριστω και για την πρόσκληση Ειμαι ευγνώμων Επίσης και το περιοδικό (ίαμβος)iamvosart-Ιδμων για την πρόσκληση !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πραγματικά δεν εχω λόγια να εκφραστώ

Θα ηθελα να ευχαριστήσω και δημοσίως την κ.Αρετη Γκιωνάκη και τον κ.Νικο Δεληγιάννη για την τιμή να συμμετάσχω σε όλα τα πνευματικά εντυπα
Ευχαριστω και για την πρόσκληση Ειμαι ευγνώμων
Επίσης και το περιοδικό
(ίαμβος)iamvosart-Ιδμων για την πρόσκληση !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!πραγματικά δεν εχω λόγια να εκφραστώ
ΠΝΟΕΣ ΛΟΓΟΥ &ΤΕΧΝΗΣ
7:33 π.μ. (Πριν από 8 ώρες)
προς κρυφή κοιν.: Εμένα
Καλημέρα
θέλουμε να σας ενημερώσουμε πως έχετε συμμετοχή σε κάποιo/α από τα έντυπα
(Ανθολογίες {ποίησης και διηγήματος} - Ανθολογία Χριστουγέννων, στο Κρυφό σημειωματάριο των ποιητών, στο Ημερολόγιο 2018, στο περιοδικό Πνοές λόγου & τέχνης και στο περιοδικό iamvosart) και την Παρασκευή στις 7 το απόγευμα στο Πολιτιστικό Κέντρο Πετρούπολης θα γίνει η παρουσίασή τους. Θα χαρούμε να σας δούμε από κοντά, να διαβάσετε και κάτι από τις συμμετοχές σας.
Σας επισυνάπτουμε την πρόσκληση. Με εκτίμηση
ΠΝΟΕΣ
τηλ: επικοινωνίας: 6932807399 και 6940786511
--
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ / ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ / ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
"ΠΝΟΕΣ ΛΟΓΟΥ & ΤΕΧΝΗΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου