Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

Μόλις εμαθα για την συμμετοχή μου στην ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ COVID-19 με δυο ποιηματά μου στην Ελληνικη αλλα και Αγγλική γλώσσα ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ειναι το ΑΝΘΡΩΠΟΙ και COVID 19 ΣΕΛΙΔΕΣ 537-538-539-540 Θερμες ευχαριστίες στον φιλο και συγγραφέα Christopher Okemwa Δεν γνωρίζω ακόμα πότε θα δημοσιευθεί We thank you very much for having contributed your poems to our covid-19 anthology. Here is a link to the Musings During a Time of Pandemic: A World Anthology of Poems on COVID-19

 








Μόλις εμαθα για την συμμετοχή μου στην ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ COVID-19 με δυο ποιηματά μου στην Ελληνικη αλλα και Αγγλική γλώσσα ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ειναι το ΑΝΘΡΩΠΟΙ και COVID 19 ΣΕΛΙΔΕΣ 537-538-539-540

Θερμες ευχαριστίες στον φιλο και συγγραφέα
Christopher Okemwa
Δεν γνωρίζω ακόμα πότε θα δημοσιευθεί
We thank you very much for having contributed your poems to our covid-19 anthology. Here is a link to the Musings During a Time of Pandemic: A World Anthology of Poems on COVID-19

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου