Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

Ευχαριστώ για το χαρτι της συμμετοχής μου στην ομαδα Pre textos del solsticio Argentina με τ α ποιηματα μου εμεις οι Αθώοι-τα δικά μου χρόνια -ανθρωποι κα Ηλίανθοι Τιμη για μενα να μεταφρασθούν εργα μου στα Ισπανικά El arte nos salva=Η τέχνη μας σώζει el arte nos salva Reflejando uno de los valores la no violezia -el amor de la vida -la resbonsabilidad conzunda -el respeto -expuesta el en ra pagina de facebook -pre textos del solsticio Argentina -mew de octubre ano 2020 juluy -Argentina Αντικατοπτρίζοντας μια από τις αξίες της μη βίας - την αγάπη της ζωής - συνολική ευθύνη - σεβασμός - εκτίθεται στη σελίδα του Facebook - προ κείμενα του ηλιου της Αργεντινής - Μάιος Οκτώβριος 2020 - Αργεντινή


 Ευχαριστώ για το χαρτι της συμμετοχής μου στην ομαδα Pre textos del solsticio Argentina με τ α ποιηματα μου εμεις οι Αθώοι-τα δικά μου χρόνια -ανθρωποι κα Ηλίανθοι Τιμη για μενα να μεταφρασθούν εργα μου στα Ισπανικά

El arte nos salva=Η τέχνη μας σώζει
el arte nos salva Reflejando uno de los valores la no violezia -el amor de la vida -la resbonsabilidad conzunda -el respeto -expuesta el en ra pagina de facebook -pre textos del solsticio Argentina -mew de octubre ano 2020 juluy -Argentina
Αντικατοπτρίζοντας μια από τις αξίες της μη βίας - την αγάπη της ζωής - συνολική ευθύνη - σεβασμός - εκτίθεται στη σελίδα του Facebook - προ κείμενα του ηλιου της Αργεντινής - Μάιος Οκτώβριος 2020 - Αργεντινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου