Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2018

Σήμερα ελαβα το εξαισιο βιβλιο του φιλου ποιητή Raghukul Bhushan Η παρουσίαση των ποιημάτων καθώς και τα σχόλια και οι κριτικές κατέχουν ιδιαίτερη θέση Ευχαριστώ για την δημοσίευση των σκεψεων μου σχετικά με το βιβλίο αυτό Συγχαρητήρια Ευχομαι καθε επιτυχία στο πνευματικο αυτο εργο και αισθανομαι ιδιαιτερη χαρά και τιμή που το κρατω στα χέρια μου








Σήμερα ελαβα το εξαισιο βιβλιο του φιλου ποιητή Raghukul Bhushan
Η παρουσίαση των ποιημάτων καθώς και τα σχόλια και οι κριτικές κατέχουν ιδιαίτερη θέση Ευχαριστώ για την δημοσίευση των σκεψεων μου σχετικά με το βιβλίο αυτό
Συγχαρητήρια
Ευχομαι καθε επιτυχία στο πνευματικο αυτο εργο και αισθανομαι ιδιαιτερη χαρά και τιμή που το κρατω στα χέρια μου

Ειμαι συγκινημένη για την αφιέρωση από τον ευαισθητο ποιητη και φίλο Raghukul Bhushan Θερμες ευχαριστίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου