Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2020

Σήμερα ανακοινωθηκαν Βρηκα 3 ποιηματα μου να συμπεριλαμβάνονται στην συλλεκτικη εκδοση που θα εκδοθεί Το "ενα ποιημα μου" ειναι σε αυτη την διευθυνση με το ψευδώνυμο Διοτίμα Να ευχαριστήσω την Τζένη Κουκιδάκη για ολα Ο 1ος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός koukidaki έχει ολοκληρωθεί.


Οι σύνδεσμοι των έργων:
Συγχαρητήρια -ξανά!


Σήμερα ανακοινώθηκαν
Βρηκα 3 ποιηματα μου να συμπεριλαμβάνονται στην συλλεκτικη εκδοση που θα εκδοθεί Το "ενα ποιημα μου" ειναι σε αυτη την διευθυνση με το ψευδώνυμο Διοτίμα
Να ευχαριστήσω την Τζένη Κουκιδάκη για ολα
Ο 1ος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός koukidaki έχει ολοκληρωθεί. Μπορείτε να δείτε την αναλυτική κατάταξη εδώ.
Παρακαλώ, απαντήστε σε αυτό το μήνυμα αναφέροντας το πραγματικό ή λογοτεχνικό σας όνομα ώστε να αναφέρεται πλέον στις δημοσιεύσεις αλλά και στην έντυπη ανθολόγηση.
They were announced today
I found 2 of my poems to be included in the collector's edition to be published "My Poem" is in this address with the nickname Diotima
Thanks to Jenny Koukidakis for everything
The 1st koukidaki Literary Competition is over. You can see the detailed ranking here.
Please reply to this message by indicating your real or literary name so that it no longer refers to publications but also to printed flowering.

Βαθμολογήθηκαν 2.195 ποιήματα απο τους Αναγνώστες και εξελέγησαν 200
2,195 poems were read by readers and 200 were selected
And this is my second poem Congratulations to all
Και αυτο ειναι το δεύτερο ποιημα μου Συγχαρητήρια σε ολους 

Αυτη η εικόνα είναι του φίλου μου Raghukul Bhushan κάτι σχετικό για τον 1 λογοτεχνικο διαγωνισμό με θέμα το Ερωτας Ευχαριστώ καλέ μου φίλε Εξαιρετικό
This picture is of my friend Raghukul Bhushan something related to the 1st Love Contest literary contest Thank you my good friend Excellent

https://www.koukidaki.gr/2019/11/erotic.html
Να συμπληρώσω οτι και το αλλο ποιημα μου που εστειλα θα συμπεριληφθει στην συλλεκτική Ανθολογία του Ιου Λογοτεχνικού διαγωνισμού Συγχαρητήρια σε ολους τους συγγραφεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου